« دکوراسیون مغازه »

 

طراحی دکوراسیون مغازه

مهمترین مسئله‌ای که در طراحی دکوراسیون مغازه و دکوراسیون فروشگاه باید در نظر گرفت موقعیت مکانی و تیپ و نوع مشتریان مغازه یا فروشگاه از لحاظ سطح درآمد است. به‌عنوان مثال چنانچه مشتریان مغازه شما به برند و مارک خاصی علاقه داشته باشند باید طراحی و ساخت دکور مغازه کاملاً لوکس و پرخرج باشد. در این‌گونه موارد باید توجه ویژه‌ای به آسایش روانی و فیزیکی مشتریان خود داشته باشید.

اصول طراحی دکور مغازه

توجه به سیستم گرمایش و سرمایش مغازه ، چیدمان مبلمان برای استراحت مشتریان ، نورپردازی صحیح و پرنور ، عدم استفاده از رنگ بندی تند و پرهیز از دکور شلوغ. برای طراحی دکوراسیون مغازه لوکس باید به این نکته توجه داشت که غالب مشتریان از طبقه مرفه جامعه هستند و دکوراسیون فروشگاه شما باید نزدیک به دکور مغازه های لوکس اروپایی باشد تا بتوانید مشتریان خود را جذب کنید. اما به‌عنوان مثال زمانی که مشتریان مغازه شما از طبقه متوسط درآمدی جامعه باشند طراحی دکوراسیون مغازه باید منطبق بر طراحی فروشگاه‌های مدرن باشد در این صورت می‌توان از کناف سقف و دیوار کناف ( همانند اکثر دکور مغازه های ایرانی ) ، نورپردازی کم نور و رنگ بندی تند و شاد در جذب مشتری استفاده کرد.

سیستم های امنیتی مغازه

همچنین در طراحی دکوراسیون مغازه و دکوراسیون فروشگاه توجه ویژه به مسائل امنیتی مانند نصب دوربین مدار بسته و گیت فروشگاهی در هر شرایطی الزامی است. همچنین با توجه به اینکه برق مصرفی فروشگاه معمولاً تا 5 برابر مصرف برق واحدهای مسکونی است برقکشی و تعبیه صحیح و اصولی فیوز برق مصرفی مستلزم محاسبات مهندسی و فنی است. در غیر این صورت قطع دائم برق فروشگاه ( اصطلاحاً پریدن فیوز مغازه ) و در مواردی آتش سوزی ناشی از سیم برق به دلیل گرمای بیش از حد و خسارات مالی و جانی کاملاً امری محتمل است.

دکور مغازه مدرن

دکوراسیون فروشگاه لوکس

دکوراسیون مغازه مدرن

چیدمان مغازه لوکس

دکوراسیون مغازه خاص

طراحی سه بعدی دکور مغازه

« دکوراسیون مغازه پوشاک »

 

طراحی دکوراسیون بوتیک

مهمترین المانی که باعث جذب مشتری و خرید او در یک مغازه می‌شود، طراحی دکور مغازه می‌باشد. در واقع دکوراسیون مغازه نقش بسیار مهمی در جذب و موفقیت شغلی مغازه دار خواهد داشت. در صورتی که به فکر راه اندازی مغازه بوتیک هستید، بهتر است برای دیزاین و طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک برنامه ریزی کنید. این برنامه ریزی باید شامل در نظر گرفتن زمان اجرای پروژه و بودجه بندی مالی صحیح باشد. زیرا هرگز یک مغازه با دکوراسیون نامناسب باعث جذب مشتری نمی‌شود و حتی باعث می‌شود خریدارانی که وارد مغازه می‌شوند گیج شده و در این شرایط انتخاب برای آن‌ها مشکل شود و در نهایت از خرید خود انصراف دهند.

اصول طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک یا بوتیک

برخلاف تصور اکثر مغازه داران طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک کار آسانی نیست و بدون شک برای دستیابی به طرح ایده آل باید بسیاری از المان‌های طراحی معماری و سازه‌ای را در نظر گرفت. رسیدن به طرح ایده آل معماری و سازه‌ای مستلزم داشتن تجربه کافی و دانش علمی طراح است. همچنین میزان بودجه اولیه برای ساخت دکوراسیون مغازه پوشاک مهمترین عاملی است که باید در نظر گرفت.

رنگ‌ها جزء عناصر مهم در طراحی دکوراسیون هر فضایی می‌باشند. از این رو در طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک استفاده از رنگ سفید به‌نوعی القا کننده آرامش و صداقت می‌باشد و مشتری را به خرید ترغیب می‌کند. به همین دلیل می‌توان در دکوراسیون مغازه پوشاک از رنگ سفید استفاده کرد. همچنین می‌توان رنگ سفید را با هر رنگی و هر سبک دیزاینی ترکیب کرد و با قرار گرفتن رنگ‌ها در کنار هم تعادل و ریتم جذاب و منحصر به فردی را در فضای بوتیک ایجاد کرد.

دیزاین مغازه پوشاک

دیوار مغازه به دلیل وسعت حضور خود در یک فضا دارای جایگاه ویژه‌ای در طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک دارد. این مسئله باعث افزایش میزان تأثیر گذاری بر روی اجناس داخل فروشگاه بوتیک می‌شود. طراحی دیوار مغازه به‌وسیله دیوارپوش سه بعدی و نورپردازی صحیح بر روی آن جلوه دیوار مغازه را دوچندان می‌کند. از این رو توصیه می‌شود تنها به رنگ آمیزی دیوارها بسنده نکرده و با کمک پوششی مناسب، دیوارهای بوتیک را تزئین کرد.

طزاحی اتاق پرو

طراحی ایده آل اتاق پرو ( شامل سیستم تهویه هوا و نور مناسب ) و مبلمانی که برای نشستن همراهان در نظر گرفته  می‌شود نیز از فاکتورهای موفقیت در طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک است.

دکوراسیون مغازه پوشاک مدرن

دکوراسیون بوتیک

طراحی تابلوی برند بوتیک

دکوراسیون مغازه پوشاک بزرگ

طراحی سه بعدی دکوراسیون مغازه پوشاک

طراحی صندوق مغازه بوتیک

« دکوراسیون موبایل فروشی »

 

طراحی دکوراسیون فروشگاه موبایل

از آنجایی که فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی و موبایل فروشی روزانه تعداد زیادی بازدید کننده دارند، تبدیل این بازدید کنندگان به مشتری و خریدار دغدغه اول صاحبان مغازه است. همچنین با توجه به اینکه عمده بازار تلفن همراه در ایران منحصر به چند برند معروف است طراحی دکوراسیون موبایل فروشی باید متناسب و هماهنگ با نمایندگی‌های رسمی برند خاص تلفن همراه باشد. دسترسی به نمونه گوشی‌های تلفن همراه و کسب اطلاعات سریع و آسان هدف اصلی در طراحی دکوراسیون موبایل فروشی است.

ویترین فروشگاه موبایل

بسته به ابعاد مغازه و سطح فروش مغازه تشخیص نوع دکوراسیون و چیدمان باید صورت بگیرد. یکی از اشتباهات رایج در طراحی دکوراسیون موبایل فروشی استفاده از ویترین شلوغ و قرار دادن نمونه گوشی‌ها در ویترین مغازه است که این کار علاوه بر این که باعث کوچک‌تر نشان دادن مغازه می‌شود منجر به از دست دادن خریدار پیش از ورود به مغازه و انصراف از خرید می‌شود. در حالی که حضور بازدید کننده در مغازه شانس تبدیل بازدیدکننده به خریدار را افزایش می‌دهد.

در طراحی مدرن دکوراسیون موبایل فروشی ویترین شلوغ جای خود را به ویترین شیشه‌ای ساده می‌دهد تا بازدید کننده به ورود به مغازه ترغیب شود. نورپردازی مناسب و سیستم سقف کاذب در کنار سیستم گرمایش و سرمایشی مناسب علاوه بر جذب بازدید کننده منجر به طولانی شدن حضور بازدید کننده و افزایش احتمال خرید می‌شود.

دکوراسیون موبایل فروشی نمایندگی

دکوراسیون مغازه لوازم الکترونیکی

دکوراسیون نمایندگی برند موبایل

دکوراسیون مغازه تجهیزات کامپیوتری

دکوراسیون موبایل فروشی کوچک

دکوراسیون فروشگاه موبایل کوچک

جهت ارتباط مستقیم با مشاوران گروه ساختمانی سیمرغ از طریق پیام رسان تلگرام و یا سروش ( بدون نشان دادن شماره تلفن و حفظ حریم شخصی شما ) و استعلام هزینه خدمات ساختمانی بر روی بخش مربوطه کلیک کنید

دکوراسیون مغازه
لطفاً امتیاز بدهید

متاسفانه شما در حال حاضر به اینترنت متصل نیستید !!