گروه ساختمانی سیمرغ

44287244 – 44287287 – 09121022495 مهندس صادقی

دکوراسیون آرایشگاه زنانه

طراحی و اجرا دکوراسیون آرایشگاه زنانه ، دکور آرایشگاه زنانه ، دکوراسیون اتاق ماساژ و اتاق اپیلاسیون

به روز رسانی در
مهندس صادقی

مدیرعامل گروه ساختمانی سیمرغ
کارشناس ارشد مهندسی سازه - عمران
عضو سازمان نظام مهندسی تهران با 20 سال سابقه اجرایی

عنوان مقاله دکوراسیون آرایشگاه زنانه

طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

دکوراسیون آرایشگاه زنانه از منظر طراحی داخلی به دو بخش اصلی قسمت مدیریت و منشی و قسمت اصلی انجام خدمات زیبایی و آرایشی تقسیم بندی می‌شود. مهمترین هدف هر فردی از طراحی داخلی دکوراسیون آرایشگاه زنانه جذب مشتری بیشتر است. البته باید این موضوع را در نظر داشت که طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه باید متناسب با فضای موجود صورت گیرد. به عنوان مثال اگر متراژ واحد کم باشد نمیتوان میزهای آرایشی را نزدیک به یکدیگر قرار داد. در وهله اول شاید به نظر برسد که هرچه تعداد میزهای آرایشی بیشتر باشد تعداد مشتری نیز بیشتر خواهد شد و سود آرایشگاه بالاتر خواهد رفت. اما تجربه ثابت کرده است که آرایشگاه زنانه پر دکور و شلوغ در جذب مشتری دقیقاً نتیجه عکس میدهد. با توجه به استاندارها و اصول طراحی دکوراسیون داخلی حداقل باید 1.5 متر فاصله بین میزهای آرایشی باشد. به نحوی که دو آرایشگر اگر همزمان در دو جهت میز آرایشی در کنار یکدیگر قرار بگیرند بتوانند به راحتی حرکت کنند و آزادی عمل داشته باشند. در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه باید به دو نکته اصلی توجه کرد. اول اینکه کارایی فضای طراحی شده به گونه ای باشد که آرایشگر بتواند به راحتی به امور آرایشی بپردازد زیرا هدف اصلی از احداث آرایشگاه زنانه همین است. دوماً اینکه طراحی به گونه ای صورت گیرد که خلق فضایی لوکس ، امن و فراهم کردن آسایش و راحتی مشتریان در طراحی داخلی دکوراسیون آرایشگاه زنانه محقق شود.

طراحی با استفاده از  ام دی اف یا کناف می‌تواند بهترین گزینه برای طراحی دکور آرایشگاه زنانه باشد. معمولاً دکور ام دی اف پر استفاده ترین نوع متریال در آرایشگاه زنانه است. با توجه به بودجه کارفرما میتوان از انواع ورق ام دی اف مات و یا ام دی اف های گلاس استفاده کرد. استفاده از ام دی اف های گلاس جذابیت بیشتری به کور میدهد زیرا از آنجایی که سطح آن براق است نور را بهتر بازتاب میدهد و باعث پر نورتر شدن محیط آرایشگاه زنانه میشود. همچنین نورپردازی صحیح علاوه بر اینکه روشنایی مورد نیاز برای انجام خدمات آرایشی و زیبایی را فراهم می‌کند می‌تواند باعث ایجاد آسایش بصری برای مشتریان شود. بخش اصلی دکوراسیون آرایشگاه زنانه فضایی است که خدمات آرایشی و زیبایی در آن انجام می‌شود. عموماً دکور آرایشگاه از یک سری صندلی و آینه‌های بلند و کوتاه تشکیل می‌شود و در حقیقت ایده‌ها هستند که تفاوت را در همین لوازم یکسان در سالن‌های مختلف ایجاد کرده است و باعث جذب حداکثری مشتری می‌شوند. انتخاب رنگ آرایشگاه زنانه یکی از مهمترین بخش های طراحی است. ابتدا باید تم رنگ اصلی آرایشگاه زنانه را در نظر گرفت. استفاده از رنگ های روشن توصیه میشود زیرا فضای آرایشگاه را بزرگتر نشان  میدهند. همچنین در صورتی که طراحی کمی خلاقیت داشته باشد استفاده از رنگ هایی مانند بنفش و قرمز میتواند جذابیت بصری زیادی را خلق کند. برای ایجاد تم رنگی در فروشگاه المان های ساختمانی مانند دیوار را میتوان به کمک نقاشی ساختمان به رنگ دلخواه درآورد و المان های دکوراتیو را هنگام خرید به آنچه طراحی شده است. با توجه به اصول طراحی و روانشناسی رنگها استفاده از رنگ های روشن مانند رنگ های سفید یا کرم و ترکیب آن با رنگ طلایی میتواند محیط را لوکس تر نشان دهد. همچنین در صورتیکه میخواهید فضا را خیلی صمیمانه تر نشان دهید بهتر است از رنگ های طرح چوب استفاده شود. فضای اصلی سالن زیبایی بانوان را با توجه به نوع کاربری می‌توان به 3 بخش اصلی تقسیم کرد. 1- قسمت میکاپ و پیرایش بانوان  2- اتاق میکاپ عروس  3- قسمت دیزاین ناخن

دکوراسیون قسمت میکاپ آرایشگاه زنانه

مهمترین نکته در طراحی دکوراسیون قسمت میکاپ آرایشگاه زنانه توجه به فضایی است که آرایشگر به راحتی بتواند حرکت کند و همچنین میزهای آرایشی خیلی به هم نزدیک نباشند. نزدیک بودن میزهای آرایشی به یکدیگر باعث میشود که مشتری از نظر روانی حس نا امنی بکند. استفاده از آینه‌های قدی و با کیفیت ( آینه با کیفیت نباید موج داشته باشد ) ، ساخت میز کنسول آرایش متناسب با طرح کلی دکور آرایشگاه ، تأمین روشنایی مناسب با نورپردازی مستقیم بر روی مشتری ، استفاده از صندلی آرایشگاهی برقی و با دوام و تهویه مناسب هوا همگی از مواردی است که باید در طراحی قسمت میکاپ و پیرایش بانوان در نظر گرفت.

دکوراسیون اتاق میکاپ عروس آرایشگاه زنانه

طراحی اتاق میکاپ عروس در ایران معمولاً یک اتاق مجزاست. اگر فضای کافی برای دیوارکشی نباشد می‌توان با استفاده از پارتیشن ( ام دی اف ، فلزی یا شیشه‌ای ) اتاق میکاپ عروس را از بقیه قسمت‌های آرایشگاه مجزا کرد. همچنین تعبیه صندل راحت و متناسب با دکور آرایشگاه برای همراهان عروس و قرار دادن تلویزیون، تهویه مناسب هوا و نورپردازی غیر مستقیم ( به صورتی که باعث خستگی همراهان عروس نشود ) از نکاتی است که در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه باید در نظر گرفت.

دکوراسیون قسمت ناخن آرایشگاه زنانه

در طراحی دکوراسیون قسمت دیزاین ناخن سه فاکتور مهم را باید در نظر گرفت. 1- نورپردازی مناسب 2- تجهیزات دکور آرایشگاه مانند میز ناخن کار و قفسه نگهداری مواد ناخن 3- سیستم تهویه هوا

نورپردازی قسمت ناخن مخصوصاً در شرایطی که از کناف سقف باید به گونه ای باشد که ناخن کار کاملاً به کار مسلط باشد زیرا انتظار اصلی هر مشتری این است که کارش به درستی انجام بشود. مرز بین طراحی داخلی زیبا و دلنشین و کارایی دقیقاً همین جا است. از این رو بهتر است که از متخصص و طراح کمک گرفته شود. یکی از مهمترین آیتم ها در طراحی دکوراسیون آرایشگاه طراحی صحیح و اصولی سیستم تهویه هوا است که متاسفانه اغلب در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه نادیده گرفته میشود. سیستم تهویه مناسب هوا را مخصوصاً در دیزاین اتاق ناخن باید در نظر گرفت. زیرا بوی ناشی از مواد ناخن مانند لاک و ژل ناخن بسیار آزاد دهنده است و سریعاً باعث ناراحتی و نارضایتی مشتریان می‌شود. تعبیه یک سیستم تهویه هوای اصولی با توجه به علم مهندسی سیالات می‌تواند کاملاً این مشکل را حل کند. تشخیص نوع سیستم تهویه هوا با توجه به علم و تجربه مهندسین با حداقل هزینه و بالاترین کارایی می‌تواند علاوه بر تناسب سیستم استفاده شده با دکوراسیون آرایشگاه زنانه هزینه اجرا را به حداقل برساند.

همچنین رعایت اصول بهداشتی علاوه بر اینکه در میزان رضایتمندی مشتریان تأثیر گذار است یک دستورالعمل قانونی است و بازرسان وزارت بهداشت و صنف آرایشگاه زنانه دائماً بر رعایت اصول بهداشتی نظارت می‌کنند. تمامی بازرسان نتیجه حاصل از بازرسی را حسب مورد به اداره صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه‌های صنفی یا ادارات تعزیرات حکومتی ارائه می‌کنند.

اداره تعزیرات هم به تمامی تخلفات و شکایات احتمالی بر اساس صلاحیت‌های قانونی  رسیدگی می‌کند. از این رو آشنایی به ضوابط بهداشتی مرتبط با صنف آرایشگاه زنانه بسیار مهم است. همان‌طور که آشنایی به اصول و ضوابط ایمنی آرایشگاه های زنانه برای اداره اماکن نیروی انتظامی مهم است. جهت مطالعه دستورالعمل بازرسی بهداشتی آرایشگاه زنانه لطفاً کلیک کنید.

دکور آرایشگاه زنانه

گام اول در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه تعیین شیوه طراحی به سبک مدرن یا کلاسیک است. در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه مدرن برای تزیین دیوار و سقف از کناف و پوشش‌های چوبی مدرن یا دیوارپوش در دکور آرایشگاه استفاده می‌شود و نورپردازی مستقیم صورت میگیرد طراحی می‌شود. در حالی که در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه کلاسیک ( لوکس ) بیشتر از کاغذ دیواری قابل شستشو طرح دار و یا پوستر دیواری ، گچ کاری شیک و پرخرج، پتینه کاری و نورپردازی غیر مستقیم استفاده می‌شود. پس از بازدید کارشناس از محیط آرایشگاه و همچنین ایده پردازی و شنیدن نظرات کارفرما اقدام به طراحی اولیه دکور آرایشگاه میکنیم. پس از تایید طرح اولیه طراحی سه بعدی انجام میشود. طرح سه بعدی دید واقعی را به کارفرما میدهد. طرح سه بعدی دکور آرایشگاه زنانه آنقدر اصلاح میشود تا کارفرما از طرح نهایی راضی شود. پس از تایید طرح سه بعدی توسط کارفرما برآورد هزینه به اطلاع کارفرما خواهید رسید. در مرحله برآورد هزینه دکور آرایشگاه زنانه اگر از سقف بودجه کارفرما فراتر رود طراحی سه بعدی مجدداً انجام میگیرد و با اصلاح قیمت طراحی برای اجرا آماده میشود. اجرای دکور آرایشگاه زنانه متناسب با طراحی انجام شده شروع میشود. اجرای دکور آرایشگاه زنانه به 2 قسمت اصلی تقسیم میشود.

1- بازسازی ساختمان و محیط آرایشگاه زنانه : در این مرحله کارهای مربوط به بازسازی واحد انجام میشود. اگر قرار باشد آرایشگاه در ساختمان هایی با عمر بالا احداث شود احتمالاً به بازسازی نیاز پیدا میکنید. تخریب دیوار و لوله کشی ساختمان و یا دیوارکشی جدید که اصطلاحاً در صنعت ساختمان به آن کارهای سنگین بازسازی میگویند در این مرحله انجام میگیرد. با توجه به طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه ممکن است یک اتاق از واحد حذف شود و یا اینکه بلعکس یک اتاق به ساختمان اضافه شود. در شرایطی که دیوار مورد نظر تیغه جداکننده باشد میتوان آن را حذف کرد اما در صورتی که دیوار مورد نظر باربر باشد حذف دیوار منجر به تخریب ساختمان خواهد شد. در این زمینه حتماً باید از کارشناس و مهندس استفاده کرد. همچنین در شرایطی که نیاز به اضافه کردن یک اتاق باشد میتوان با استفاده از بلوک AAC و یا با دیوارچینی با مصالح ساختمانی نظیر بلوک سفالی و سیمانی اقدام به جداسازی فضاهای داخلی آرایشگاه زنانه نمود. سرعت اجرا دیوار کناف به مراتب بیشتر از تیغه چینی با مصالح ساختمانی است. همچنین با توجه به طراحی نسبت به بازسازی سرویس حمام و دستشویی و اصلاح لوله کشی و لوله کشی فاضلاب اقدام میکنیم. معمولاً بهتر است که از کابین دوش برای آرایشگاه زنانه استفاده کنیم زیرا جدا از بحث زیبایی حفظ بهداشت و تمیزی آن به مراتب بالاتر است. برای کف سالن آرایشگاه زنانه میتوان هم از پارکت لمینت و هم از سرامیک پرسلان استفاده کرد. فقط لازم است توجه کنید در شرایطی که از کفپوش پارکت لمینت استفاده میکنید حتماً از پارکت لمینت با سطح سایش AC4 و یا AC5 استفاده شود. البته برای کف آرایشگاه زنانه بهتر است از سرامیک استفاده شود. سرامیک به راحتی تمیز میشود و عمر و دوام بالاتری دارد. همچنین از نظر بهداشتی از آنجایی که سطح سرامیک پولیش خورده است نسبت به پارکت لمینت ارجحیت دارد. همچنین استفاده از کفپوش پی وی سی نیز برای کف آرایشگاه زنانه انتخاب بسیار مناسبی است. با توجه به این مسئله که قیمت کفپوش پی وی سی نسبت به پارکت لمینت و سرامیک ارزانتر است. کفپوش پی وی سی در سه نوع معمولی و پشت چسبدار و دیوارپوش فومی تولید میشود. البته توصیه میشود که از کفپوش پی وی سی معمولی استفاده کنید و نصاب با استفاده از چسب مخصوص مانند چسب 8888 کفپوش را به کف آرایشگاه زنانه نصب کند.

2- تجهیزات آرایشگاه زنانه : پس از پایان بازسازی آرایشگاه زنانه نوبت به تجهیز آرایشگاه میرسد. تجهیزات آرایشگاه زنانه عبارتند از : صندلی آرایشگاهی که در دو نوع دستی و برقی کنترل میشوند، آینه ها، سرشور، ترولی، میز آینه آرایش، قفسه لاک، قفسه های مواد مصرفی و یا قفسه فروش کالاهای مرتبط به آرایشگاه، کاسه پدیکور، سشوار و میز ناخن و صندلی انتظار و در صورت لزوم محلی برای پذیرایی از مشتریان. البته تجهیزات آرایشگاه زنانه بسیار بیشتر از موارد ذکر شده است اما باید توجه کرد متناسب با فضای موجود و بودجه مشتری باید طراحی صورت بگیرد. اما میتوان گفت موارد ذکر شده تقریباً در هر آرایشگاه زنانه ای کاربرد دارد. تجهیزات آرایشگاه زنانه با توجه به اینکه بسیار پر مصرف هستند باید از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشند. همچنین پیش از خرید تجهیزات آرایشگاه باید با یک فرد با تجربه مشورت کرد. به عنوان مثال برخلاف باور عموم تجربه ثابت کرده است که صندلی دستی خیلی بهتر از صندلی برقی است.

 طراحی دکوراسیون اتاق ماساژ

طراحی دکوراسیون اتاق ماساژ و اتاق اپیلاسیون تقریباً مشابه یکدیگر است. نکاتی که هنگام طراحی اتاق ماساژ باید در نظر گرفت به طور خلاصه به شرح زیر است :

1- در صورت امکان بهتر است که اتاق ماساژ اتاقی جداگانه باشد ولی در صورتی که فضای کافی برای آن نیست الزاماً از پارتیشن ( ام دی اف ، فلزی یا شیشه‌ای ) باید استفاده کرد. همچنین در صورتی که از پارتیشن شیشه‌ای استفاده می‌شود می‌توان لوگوی سالن زیبایی را روی شیشه حکاکی کرد.

2- نورپردازی مناسب و ملایم و غیر مستقیم.

3-  تهویه مناسب هوای اتاق ماساژ.

4- کمد و قفسه دیواری برای قرار دادن مواد.

5- استفاده از کابین دوش مجزا در گوشه اتاق ماساژ یا اپیلاسیون.

6- تعبیه کف شور در کف اتاق ماساژ یا اپیلاسیون با توجه به ضوابط بهداشتی .

طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه
طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه
طراحی سه بعدی آرایشگاه زنانه
طراحی سه بعدی آرایشگاه زنانه
دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک
دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک
میز مدیریت و منشی آرایشگاه زنانه
میز مدیریت و منشی آرایشگاه زنانه
دکوراسیون آرایشگاه زنانه خلاقانه
دکوراسیون آرایشگاه زنانه خلاقانه
دکوراسیون آرایشگاه زنانه در منزل
دکوراسیون آرایشگاه زنانه در منزل
دکوراسیون آرایشگاه مدرن
دکوراسیون آرایشگاه مدرن
دکوراسیون آرایشگاه زنانه ایرانی
دکوراسیون آرایشگاه زنانه ایرانی
دکور مدرن آرایشگاه زنانه
دکور مدرن آرایشگاه زنانه
دکور آرایشگاه زنانه
دکور آرایشگاه زنانه
دکور ارزان آرایشگاه زنانه
دکور ارزان آرایشگاه زنانه
دکور لوکس آرایشگاه زنانه
دکور لوکس آرایشگاه زنانه
دکوراسیون ارزان آرایشگاه زنانه
دکوراسیون ارزان آرایشگاه زنانه
صندلی پدیکور آرایشگاه زنانه
صندلی پدیکور آرایشگاه زنانه
دکوراسیون اتاق ماساژ
دکوراسیون اتاق ماساژ
طراحی اتاق ماساژ در استخر
طراحی اتاق ماساژ در استخر
طراحی سقف اتاق ماساژ و اپیلاسیون
طراحی سقف اتاق ماساژ و اپیلاسیون
نورپردازی اتاق ماساژ یا اپیلاسیون
نورپردازی اتاق ماساژ یا اپیلاسیون
پوستر دیواری در اتاق ماساژ یا اپیلاسیون
پوستر دیواری در اتاق ماساژ یا اپیلاسیون
طراحی دیوار اتاق ماساژ و اپیلاسیون
طراحی دیوار اتاق ماساژ و اپیلاسیون

سوالات متدوال دکوراسیون آرایشگاه زنانه

به طور کلی نمیتوان هزینه طراحی دکوراسیون آرایشگاه را گفت. تعداد میزهای آرایشی و متراژ آرایشگاه زنانه و محله ای که آرایشگاه زنانه در آن قرار گرفته است از مهمترین عوامل تعیین هزینه ها هستند.

میز و آینه آرایشی ، سرشور ، میز ناخن ، اتاق عروس ، اتاق اپیلاسیون یا لیزر ، میز منشی ، میز یا اتاق مدیریت ، حوضچه پدیکور ، صندلی انتظار مشتری و اتاق استراحت و غذاخوری و تعویض لباس پرسنل آرایشگاه زنانه.

تجربه ثابت کرده است که صندلی دستی برای آرایشگران مناسب تر است. اکثر آرایشگران از صندلی برقی راضی نیستند. تنظیمات پشتی سر صندلی دستی راحتتر است.

انتخاب نوع طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. طراحی دکور مدرن به مراتب ارزان تر از طراحی دکور به شیوه لوکس و کلاسیک است. البته طراح باید به طراحی مدرن مسلط باشد.

بله، در صورتیکه ضوابط بهداشتی آرایشگاه زنانه را منطبق بر دستورالعمل صادره از طرف اتحادیه آرایشگاه های زنانه در نظر نگیرید بازرس اتحادیه مجوز صنفی شما را نمیدهد و شما عملاً تا رفع موانع قادر به بازگشایی سالن خود نیستید. ممکن است رفع این ایرادات خیلی هزینه بر باشد.

بله، ما از صفر تا صد تمامی لوازمی که برای تجهیز یک آرایشگاه زنانه لازم است را با حداقل قیمت در اختیار شما خواهیم گذاشت.

پرسش و پاسخ دکوراسیون آرایشگاه زنانه

تعداد پرسش و پاسخ : 10

10 پاسخ

  1. سلام عکس دکور آرایشگاه را کجا میتونم ببینم؟

    1. برای مشاهده عکس دکور آرایشگاه زنانه و همچنین پروژه های انجام شده گروه ساختمانی سیمرغ لطفاً به واتساپ ما در ارتباط باشید. متأسفانه به دلیل سو استفاده برخی از همکاران از طراحی های انجام شده و همچنین استفاده از طراحی صورت گرفته به عنوان نمونه کار خود برای مشاهده نمونه کار دکوراسیون آرایشگاه زنانه مستقیماً با شرکت در ارتباط باشید.
      شماره واتساپ مهندس صادقی : 09121022495

    1. سلام.. پیش از طراحی معماری دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراح باید از قوانین مربوط به اتحادیه آرایشگاه زنانه اطلاع داشته باشد. از آنجایی که پس از اتمام کار بازرس اتحادیه از محل آرایشگاه بازدید میکند در صورتیکه ضوابط بهداشتی را رعایت نکرده باشید جواز آرایشگاه تا پس از رفع ایرادات به شما تعلق نخواهد گرفت. اصلاح این ضوابط بهداشتی ممکن است برای شما هزینه بسیاری در پی داشته باشد. همچنین در صورتیکه ضوابط بهداشتی در محل آرایشگاه زنانه رعایت نشود منجر به پلمپ شدن آرایشگاه خواهد شد.

  2. میخواستم یک قسمتی از منزل شخصی خودم را به آرایشگاه زنانه تبدیل کنم امکانش هست و هزینه چقدر میشه؟ در حیاط هم میخواهم کافی شاپ درست کنم

    1. سلام.. بله امکان ایجاد آرایشگاه زنانه در منزل شخصی هست. البته با توجه به بازرسی از طرف اتحادیه آرایشگاه زنانه و همچنین اداره اماکن نیاز به رعایت برخی مسائل بهداشتی و ایمنی دارید. پیشنهاد ما این است که ابتدا طراحی دکور آرایشگاه زنانه به صورت سه بعدی و با رعایت کلیه ضوابط بهداشتی و ایمنی انجام بگیرد و پس از آن اقدام به تعیین هزینه دکوراسیون آرایشگاه بکنیم. لطفاٌ برای تعیین وقت بازدید کارشناس و اطلاعات بیشتر با شماره دفتر تماس بگیرید.
      موبایل مهندس صادقی : 09121022495

  3. سلام مرسی از سایت خوبتون
    من شما را در گوگل جستجو کردم. برای دکوراسیون آرایشگاه زنانه مشورت میخواستم و اینکه چقدر هزینه دارد؟

    1. سلام.. با توجه به اینکه دکوراسیون آرایشگاه زنانه نیازمند طراحی است باید اول محل آرایشگاه از نزدیک مورد بازدید کارشناس قرار گیرد. پس از بازدید و طراحی اولیه میتوان نسبت به برآورد هزینه اقدام کرد.

  4. سلام
    من یک واحد ۸۵ متری دارم که میخوام برای آرایشگاه زنانه دکور کنم هزینه طراحی و ساخت دکواسیون چقدر میشه؟
    و اینکه وسایل هم شما میفروشین یا فقط دکوراسیون میکنید؟

    1. سلام.. ابتدا باید واحد شما بازدید بسود. با توجه به اینکه دکوراسیون آرایشگاه زنانه دارای ضوابط بهداشتی خاص خودش است. حتماً باید بازدید اولیه کارشناس صورت بگیرد. همچنین فروشگاه ساختمانی سیمرغ واحد فروش تجهیزات دکوراسیون آرایشگاه زنانه را با حداکثر تخفیف دارد. لطفاً برای هماهنگی وقت برای بازدید کارشناس لطفاً با فروشگاه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *